Teoria particulară a unui discurs (7 pași ce necesită schimbări)

 7stepsDe ce teoria particulară, dar nu generală a unui discurs? -Deorece voi scrie despre 7 pași(perioade , deobicei zile de pregătire a unui discurs) vicioși pe care eu îi „urmez” cînd am de pregătit un discurs sau o prezentare.

1.  Este ziua în care mă simt entuziasmat , am multe idei ce pot să fie realizate ,dar care cel mai probabil nu se vor transpune niciodată în realitate.

2. În ziua a doua încep sau începi să uiți de ceea că în curînd vei avea discurs , totuși mai este mult timp… Entuziasmul dispare și apare o stare neutră.

3.Ideea că trebuie să faci un discurs dispare aproape în totalitate .

4.Încep să îmi amintesc de discurs , apar cîteva idei , strategii … dar mereu sunt sigur că încă este mult timp.

5.Ziua în care mă motivez să fac discursul mîine.

6.Cea mai ocupată zi , stresantă , cu multe ce trebuie de realizat … Discurs?? – Poate mîine!

7.Straniu dar ziua a 7-a de obicei e la fel de stresantă ca a 6-a și la tot asta se adaugă pregătirea unui discurs , iar în cazuri excepționale trebuie și de prezentat .

Nu este un sistem bun , dar este un sistem cu care m-am obișunit și care îmi convine … Un sistem ce nu trebuie anulat , un sistem ce trebuie de reformat și dezvoltat ca să îmi corespundă cerințelor mele în primul rînd. Creați-vă un sistem/ teorie proprie a discursului și făceți să fie efectivă .

Ale articole despre discursuri:

Primul meu discurs

Discursul Parodie

Tipuri de discursuri

Discursul fulger (improvizat)

Lasă un răspuns

