Eu trebuie > Eu pot …

Automotivare este probabil cea mai efectivă metodă de motivare și mereu așa va fi , deoarece nimeni nu cunoște nevoile și problemele noastre mai bine decît noi. Automotivarea există în cele mai diferite forme, dar deobicei servește ca un început pentru realizarea nevoilor noastre.De ce susțin că „ eu trebuie > eu pot ” , ființa umană poate realiza foarte multe , orice ființă umană ,  iar prima întrebare pe care este logic să ne o adresăm nouă nu este „Ce pot face? dar „Pentru ce ?” , orice acțiune are un scop anume , acest scop și reprezintă „eu trebuie” . Cînd „eu trebuie” este suficient de puternic  acel „eu pot” nici nu contează atît de mult .Uneori o necesitate îi face pe unii să obțină rezultate foarte mari să realizeze ceea ce niciodată nu a crezut că poate realiza, toți oamenii mai mult sau mai puțin sunt egoiști , sunt invidioși , sunt oportuniști și cam toți doresc sa facă tot. Marea problemă a multora e că nu știu de ce au nevoie ,în ce cantități, în ce perioadă, în ce stare – probabil undeva pe aici se și creează o iluzie a fericirii de care suferă societatea actuală.

Desigur că aceasta e o părere în totalitate subiectivă , surse de automotivare poate găsi fiecare în conștiința sa ,dar părerea mea e că totuși în linia ascendentă a automotivației anume termenul „eu trebuie” ocupă un loc mai superior.

Lasă un răspuns

