Oratorie pentru alții

Acum mai mult de o săptămînă am avut oportunitatea să am un training , a fost o încercare pentru mine ,a fost ceva cu adevărat nou și a fost o lecție bună. Cel mai fascinant în tot asta a fost cu siguranță procesul de pînă la ieșirea în fața publicului. Ideea ce mai importantă a unei astfel de activități este să îți notezi orice idee ai , chiar dacă pare  banală … aceasta a fost poate și o mică greșeală a mea și nu numai în această activitate.

Trainingul mi-a lăsat amintiri plăcute și sunt mulțumit de desfășurarea acestuia , paradoxul este că eu am învățat mai multă oratorie susținînd acest training decît pregătindu-mi numeroase discursuri și prezentări.

Pe viitor voi încercă să mai perfecționez programul pe care l-am prezentat , în paralel să mă perfecționez și pe mine .

 

Lasă un răspuns

