Despre primul meu discurs …

 A trecut deja ceva timp de la primul meu discurs pe care eu atunci la moment îl considerasem cu adevărat important ,îl avusem acum cîțiva ani la CLCT(Consiliul Local al Copiilor si Tinerilor Chișinău)  , țin minte că oarecum mă temeam de ceva de parcă în următoarele 15 min va fi sfîrșitul lumii iar supraviețuierea planetei depinde în totatlitate doar de mine . La acest discurs am înțeles că aplauzele nu costă chiar așa mult , sala mi s-a părut receptivă ceea ce probabil m-a ajutat destul de mult . Ulterior am interacționat mai mult decît aș fi crezut cu Oratoria , am încercat să devin mai bun , mai atractiv , mai diferit , să aduc ceva nou  ,ceva ce nimeni incă nu a văzut , am început să atrag atenția la privire , la limbajul corpului , la voce și la multe alte elemente . Erau shcimbări , erau shcimbări vizibile  inclusiv la nivel de tehnică oratorică (un termen care nu prea îmi place) am făcut numeroase discursuri pe unde apucam inclusiv la Clubul Oratorilor Chișinău, totuși impresia și trăirile primului discurs erau altceva , erau mai diferite … În cele din urmă am înțeles și eu ceva foarte interesant … Plăcerea de a vorbi în public este mai importantă decît tehnica oratorică , decît  pregătirea unui discurs , e mai importantă aproape decît orice  , pentru că așa te vei simți bine și tu ca orator și nu numai publicul tău.

 

O părere la “Despre primul meu discurs …

Lasă un răspuns

